Saturday 11 February 2012

SAYA TAKKN MINTA MAAF


Luis Suarez masih enggan memohon maaf kerana mencetuskan pertikaian warna kulit Patrice Evra.
 
Bintang Liverpool itu menerima hukuman penggantungan lapan perlawanan selepas FA mendapati beliau bersalah menghina pemain Manchester United tersebut. Namun Suarez, yang berdepan dengan Evra di  Old Trafford hari Sabtu ini, pertikaian ini harus dikekalkan di atas padang.
 
Beliau berkata: "Saya langsung tidak berduka. Saya tahu apa yang saya lakukan dan anda peraturan bola sepak yang berbunyi 'apa yang berlaku di atas padang, tinggalkan di atas padang dan habis cerita'."
 
Suarez, bercakap dengan Radio Sport 890 di Uruguay, berkata: "Saya tahu menentang Man United akan menjadi tegang kerana saya akan berdepan Evra. Tapi saya sudah biasa dengan penyokong mengecam saya. Saya harap tiada yang luar biasa berlaku. Saya akan perlu melupakan apa yang sudah berlaku ketika itu."
 
"Saya tahu Man United akan cuba menjadikan saya berasa kurang selesa."
 
"Tapi saya perlu beritahu mereka — mereka akan mendorong saya jika mereka mengejek saya."

No comments:

Post a Comment